Navigatie

Bestellen

Alle vragen en antwoorden over je bestelling

Hoe adresseer ik mijn bestelling?

Wanneer je klaar bent met je bestelling, wordt er bij het afronden van je bestelling gevraagd naar het bezorgadres van de ontvanger. Vul dit zo volledig mogelijk in om een foutmelding te voorkomen. Mocht je alsnog een foutmelding krijgen (rood kruisje) of een melding dat het adres niet wordt herkend, dan kan dit komen door bijvoorbeeld een (typ)foutje. Om er zeker van te zijn dat het afleveradres juist is, kun je dit controleren met behulp van postcode.nl. Het is helaas niet mogelijk om een bestelling naar een postbus te versturen.

Hoe kies ik een bezorgdatum?

Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst en het bezorgadres hebt ingevoerd, kom je bij het afrekenproces waar je de bezorgdatum kunt kiezen. Afhankelijk van de verzendmethode die je kiest, zijn er vier verschillende bezorgopties beschikbaar: standaard bezorging, same-day bezorging, avondbezorging of afhalen in de winkel. Meer informatie over de verzendmethodes kun je vinden onder het kopje 'bezorgopties en leveringen'. Het is goed om van tevoren te bedenken of de ontvanger op het moment van bezorging thuis zal zijn (thuis of werk). Dit om te voorkomen dat de bezorger voor een dichte deur komt te staan. Kies in de kalender een geschikte afleverdatum en wij zorgen ervoor dat het pakket op tijd bij het postbedrijf (DHL) zal worden aangeboden.

De kans is groot (98%) dat het pakket op de gekozen afleverdatum wordt bezorgd. Helaas kan het wegens omstandigheden voorkomen dat het pakker niet op de gewenste leverdag wordt geleverd. Hierin zijn wij helaas afhankelijk van onze vervoerder. Als je er 100% zeker van wilt zijn dat het pakket op de gekozen leverdatum wordt bezorgd, kun je kiezen voor de optie 'Express verzending' óf om je bestelling in onze winkel af te halen. Let op: de optie 'Express verzending' is alleen mogelijk voor zendingen naar bedrijven.

Kan een bestelling naar het buitenland worden verzonden?

Het is zeker mogelijk om bestellingen naar het buitenland te sturen! Houd hierbij wel rekening dat de verzendtijd langer zal duren en dat de verzendkosten hoger zullen zijn dan de bestellingen die binnen Nederland en België verstuurd worden. Zo geldt over het algemeen dat zendingen binnen Europa circa drie dagen duren en zendingen buiten Europa minimaal zes dagen. Daarnaast kan het gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt, door bijvoorbeeld een douane-afhandeling.

Let op! bij het verzenden van de met helium gevulde ballonnen, moet er rekening gehouden worden met de zweeftijd van de ballon. De daadwerkelijke zweeftijd van de ballon staat in de specificatie van het gekozen product.

Kan een bestelling naar een postbus worden verzonden?

Het is mogelijk om bestellingen naar een postbus te sturen wanneer ze door de brievenbus passen. Bij grote bestellingen waarbij een koerier nodig is, gaat dit helaas niet.

Hoe adresseer ik het beste een bestelling naar een ziekenhuis?

Wat lief dat je een bestelling/cadeau naar de zieke wilt sturen! Om er zeker van te zijn dat je bestelling goed aankomt, kun je tijdens het afrekenen bij het adres het beste het bezoekadres van het ziekenhuis met de naam van de ontvanger invullen. Wij zullen de naam van de ontvanger op de doos zetten, zodat de bezorger het pakket bij de goederenontvangst of receptie kan afgeven.

Kan ik een bestelling anoniem versturen?

Het is mogelijk om bestellingen anoniem te versturen. Voor al onze met helium gevulde ballonnen geldt dat deze altijd anoniem verstuurd worden en dat wij hierbij geen paklijst of factuur meesturen. Het is eventueel mogelijk om een persoonlijke boodschap op een kaartje achter te laten. Hiermee heb je de mogelijk om je naam erop achter te laten. Wanneer je hiervoor kiest, zal de verrassing anoniem worden verzonden.

Hoe wijzig ik een bezorgdatum?

Het wijzigen van de bezorgdatum is alleen mogelijk wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice: +31 (020) 693 88 86

Hoe wijzig ik een bestelling?

Het wijzigen van je bestelling is alleen mogelijk wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice: +31 (020) 693 88 86

Hoe annuleer in mijn bestelling?

Wanneer de order is geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren.

Kan ik op rekening bestellen?

Wanneer je een zakelijke klant bent, is het mogelijk om bij ons op rekening te bestellen en achteraf te betalen.
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice: +31 (020) 693 88 86

Ik heb geen ontvangstbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, sturen wij direct een e-mail met daarin de bevestiging van jouw bestelling. Als je geen e-mail hebt ontvangen, kan het zijn dat deze in je 'ongewenste' mailbox terecht is gekomen. Als je een account bij ons hebt aangemaakt, kun je je bestelling ook altijd terugvinden onder 'mijn bestellingen'. Heb je meer dan één uur geleden een bestelling bij ons hebt geplaatst en staat je bestelling hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via e-mailadres (klantenservice@damfeestartikelen.nl). Mocht je bestelling helemaal niet zijn doorgekomen, betalen we je automatisch terug.

Zijn de producten inclusief BTW?

Alle prijzen die op onze website worden getoond zijn inclusief BTW (21%). In het winkelwagentje vind je nogmaals de prijs van het artikel inclusief BTW.